سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 40

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

مشخصات

فرمت فایل: JPG
حجم فایل: 65.4 مگابایت


[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود FilmConvert Pro v2.09 for After Effects + Premiere - پلاگین تغییر فرمت و کیفیت فیلم برای افترافکت و پریمایر

همان طور که می دانید نرم افزارهای بسیاری برای تبدیل فرمت و همچنین تغییر کیفیت فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال وجود دارد. اما جالب است بدانید که افرادی که با نرم افزارهای افتر افکت و پریمایر کار می کنند، می توانند به صورت مستقیم، با استفاده از پلاگین حرفه ای و قدرتمند FilmConvert Pro فرمت و کیفیت فیلم های مورد نظر خود را در همین نرم افزارها تغییر دهند. این پلاگین به دلیل TRUE POINT بودن و امکان استفاده مستقیم در نرم افزارهای Adobe After Effects و Adobe Premiere، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین یکی از قابلیت های بارز این پلاگین پشتیبانی از فیلم های شگفت انگیز 4K می باشد. با استفاده از این پلاگین می توانید real grain را به فوتیج های خود اضافه کرده و تا 4K رندر کنید. نرم افزار FilmConvert هم به صورت یک نرم افزار مستقل و همچنین به عنوان پلاگینی برای نرم افزارهای After Effects, Premiere, Final Cut, Motion, Vegas و Photoshop، تولید شده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Marvelous Designer 3 Enterprise v1.3.20.0 x32/x64 - نرم افزار طراحی لباس

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و ... کسب می نمایند.
نرم افزار Marvelous Designer از جمله نرم افزار های بسیار مفید در این زمینه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید. بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید.

یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و ... پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند. همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای معروف مدل سازی سه بعدی از جمله 3ds Max، مایا و ... سازگار می باشد.
ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود مجموعه تصاویر با کیفیت تکسچرهای متنوع - GoMedia Texture Pack

در این مجموعه شاهد 21 پک تکسچر با موضوعات متنوع می باشید، برخی از موضوعات این پک شامل پس زمینه آبرنگی، دایره های آبرنگی، گرد و خاک، پوستر جوهری، حروف چاپی، تکسچر قدیمی، بافت جوهری، بافت تار، پوست خز، کاشی، دود سیگار، اسپری، اسپری رنگی و ... می باشد که با فرمت JPG و با کیفیت بالایی برای دانلود بر روی سایت قرار گرفته شده است.


محتویات این بسته: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/6 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Windows 8 Codecs Advanced v4.4.1 + Standard v1.8.3 - نرم افزار نصب کدک صوتی و تصویری برای ویندوز 8

Windows 8 Codecs یک مجموعه کدک است که برای شما امکان مشاهده فیلم های مورد نظر خود، بدون نیاز به دانلود کدک های جداگانه برای هر یک از فرمت های آن ها را فراهم خواهد کرد. این برنامه با نصب کدک های خود بر روی نرم افزار ها آن ها را برای اجرای تمامی فرمت های تصویری آماده می سازد. با نصب این کدک در ویندوز 8 فایل‌هایی با پسوند amr، mpc، ofr، Divx، mka، apa، flac، Flv، MKV، Rmvb، Xvid و ... توسط پخش کننده ویندوز 8 به راحتی اجرا می‌شوند. این برنامه با اضافه کردن فایل‌هایی مثل MKV به پلیر ویندوز 8 تنها با استفاده از راست کلیک کردن امکان نمایش فوری این فایل‌ها را فراهم می‌کند. پس از نصب شما قادر خواهید بود 99.9 ? از فایل های بر روی اینترنت را اجرا کنید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/6 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود DriverEasy Professional v4.6.3.3060 x86/x64 - نرم افزار شناسایی، دانلود و به روز رسانی درایورها

اگر شما هم از جمله کاربرانی هستید که به دفعات نیازمند تعویض ویندوز سیستم خود هستید و از نصب مجدد درایور ها پس از نصب ویندوز خسته شده اید و یا اینکه یکی از درایور های سیستم خود را گم کرده اید، می توانید با استفاده از نرم افزار DriverEasy Pro مشکل خود را حل کنید.
نرم افزار DriverEasy Pro به شما کمک می کند که از درایور های نصب شده بر روی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در نتیجه از آن پس، بعد از تعویض ویندوز، با استفاده از آن درایورها را بر روی سیستم نصب نمایید. همچنین یک نرم افزار قدرتمند و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد. نرم افزاری ساده و کاربردیست که می تواند درایورهای گم شده سخت افزارها را از طریق اینترنت پیدا کرده و دانلود نماید. تنها کافی است اجازه دهید که نرم افزار، سیستم شما را یک مرتبه اسکن کند تا تمامی درایور های نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی نماید و سپس درایور مورد نظر خود که با آخرین آپدیت موجود می باشد را دانلود کرده و نصب نمایید. می توانید درایور دانلود شده را در محل دیگری نیز ذخیره کرده و مجدداً از آن استفاده کنید. همچنین نمایش اطلاعات جزئی از سخت افزارها مانند کارت گرافیک، کارت صدا، حافظه رم و مادربورد نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/6 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Cowon JetAudio v8.1.1.2010 Plus VX - نرم افزار همه منظوره پخش فایل های مالتی مدیا

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound2Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7      >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه