سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 41

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Waterfox v26.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود JixiPix Chalkspiration v1.0 - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی های گچی

حتماً هنوز بسیاری از افراد نقاشی کشیدن با کچ بر روی تخته سیاه مدرسه های قدیمی را به یاد دارند که چقدر سرگرم کننده و زیبا بود. Chalkspiration نرم افزار فوق العاده ای است که به صورت خودکار عکس های شما را به نقاشی های گچی تبدیل می کند و با اضافه کردن سایه روشن و نورها، عکس های شما را طبیعی تر می‌کند. در ابتدای کار با این نرم افزار می توانید یکی از قالب های از پیش تعیین شده موجود در آن را انتخاب کرده و سپس با استفاده از ابزارهای داخل برنامه، تصاویر و کلیپ آرت را اضافه کرده و به تغییر سایز، چرخش و کپی آن ها بپردازید. این نرم افزار می تواند استعداد شما در زمینه نقاشی با گچ را شکوفا سازد. افرادی که آتلیه عکاسی دارند می توانند با استفاده از این نرم افزار، عکس های عروسی را به حالت نقاشی با گچ تبدیل کرده و آلبوم های عکس جدیدتر و خلاقانه تری را ایجاد کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Driver Genius v14.0.323.6050 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید.
به کمک این نرم افزار شما می توانید از درایورهای نصب شده خودتان فایل یکتای پشتیبانی (Backup) تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را بازگردانید. فایل Backup می تواند به صورت یک فایل اجرایی مجزا از نرم افزار، به این معنا که برای باز گرداندن Backup احتیاج به نصب نرم افزار نیست و Backup خود به عنوان یک Setup مجزا قابل اجراست. همچنین اگر درایور یکی از قطعات خود را گم کرده اید نگران نباشید چرا که Driver Genius به تنهایی مدل و نوع سخت افزار شما را تشخیص داده و شما را در پیدا کردن آخرین نسخه درایور موجود یاری می نماید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود تصاویر با کیفیت زمستان رمانتیک - ZZVe 049 Romantic Winter

در این مجموعه شاهد 50 تصویر با کیفیت با موضوع زمستان و روزهای زمستانی رمانتیک می باشید، این تصاویر با فرمت JPG ذخیره شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Win Toolkit v1.4.1.28 + DSIM Installer v1.0.5 - نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب

Win Toolkit نرم افزاری سبک اما کاربردی برای ویندوز است که قابلیت های بسیاری دارد، از جمله این قابلیت ها می توان به بروز رسانی ویندوز 7 و 8 با آخرین ورژن و تغییرات موجود، مجموعه ای از درایورها، رجیستری، Add-on ها، Gadget ها و بسیاری از ابزارها برای بهینه سازی و استفاده آسان اشاره کرد.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه