سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Adobe Air v4.0.0.1390 + SDK v3.8.0.870 - موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK - ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.

از آنجایی که برنامه های کاربردی ساخته شده برای Adobe Air بودن نیاز به مرورگر وب و کاملا مستقل برروی رایانه شما اجرا می شوند، تمامی تسهیلات یک برنامه کاربردی دسکتاپ را برای شما فراهم می آورند. کمپانی هایی مانند eBay  و  AOL از این نرم افزار قدرتمند برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب جدید که امکان استفاده از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آنها را برروی دسکتاپ شما فراهم می آورند استفاده می کنند.

به طور خلاصه، استفاده از Adobe Air به معنی ساده تر شدن، قدرتمند تر شدن و سرگرم کننده تر برای استفاده برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. ویژگی دیگر این برنامه تامین امنیت برروی وب می باشد بصورتی که Adobe Air کمک می کند تا از نصب ایمن با استفاده از امضاهای دیجیتالی برروی هر برنامه Adobe Air که برنامه کاربردی و سازنده آن را پیش از نصب شناسایی می نماید اطمینان حاصل نمایید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/27 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Java Platform Kit - مجموعه ابزارهای پلاتفرم جاوا برای ویندوز

جهت اجرای نرم افزار ها و ابزار های تحت وب ایی که به زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده اند شما نیاز به نصب نرم افزار Java SE Runtime Environment تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا در سال 1991 ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت که زیر نظرJames Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به کار گرفتند. ولی تا سال 1994 این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینکه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف کار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator 0/2 در سپتامبر سال 1995 از این زبان که به صورت Applet، به کار می رفت پشتیبانی کرد و Microsoft در اواخر سال 1995 آن را به کار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.

در سال 1996 شرکت Sun Microsystems نگارش 0/1 ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش 1/1 از JavaBeans پشتیبانی کرد. در سال 1997 شرکت Sun بر علیه Microsoft شکایت کرد و این شرکت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java درInternet Explorer کرد.
بعد از این سان JDK 2/1 و Swing را که ابزار پیشرفته تری نسبت به (Abstract) Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیکی کاربر(GUI) فراهم می کرد ارایه کرد. در حال حاضر JDK در نگارش 0/5 و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.
و با نام Java 2j(Standard Edition 2 SE) نیز شناخته می شود.
در کنار آن Java 2j(Enterprise Edition 2EE) (که درحال حاضر در نگارش 4/1 است) برای کاربردهای تجاری ارایه شد. EE2J تکنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،(JavaBeans EJB) و... را در بر می گیرد.
Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است که به کاربر امکان تعامل (interaction) با یک صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر کردن یک فرم برای کاربر امکان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری که به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می کند.
Java همچنین مستقل از سیستم عامل است. به این معنی که شما یک برنامه را یک بار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم عاملی که ماشین مجازی جاوا (Java virtual machine) یا به اختصار JVM بر روی آن نصب باشد به همان شکل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود.
Java زبانی ساده، کاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امکانات چندبندی (Multi-threading) است. از نگارش2/1 به بعد ابزارهای Swing، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یک GUL کاربر پسند تبدیل کرده اند. از نقطه نظر دیگر می توان گفت: که جاوا یک زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلکه همانند یک سیستم عامل مستقل و کوچک عمل می کند. همان طور که درWindows زبان های برنامه نویسی امکان اجرا در بستر (Platform) مربوط به Windows/Intel را دارند، برنامه های جاوا امکان اجرا در Java/JVM را دارند. و همانند Windows جاوا هم یک بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یک شرکت است.

امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب ماشین مجازی جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.
بیشترین کاربرد جاوا در اجرای بازی های آنلاین، چت با دیگر کاربران در محیط های گفتگویی که به زبان جاوا نوشته شده اند، دیدن تصاویر 3D و ... می باشد. بیشتر این نرم افزار ها و بازی ها نیز از داخل مرورگر ها قابل اجرا بوده و به اصطلاح "applets" و یا ریزبرنامه ها نامیده می شوند.

توجه: مجموعه نرم افزار های جاوا در ایران به دلیل تحریم از سایت اصلی قابل دریافت نمیباشد! اینک شما می توانید تعدادی از پرکاربرد ترین ابزارهای زبان برنامه نویسی جاوا را به طور مستقیم از سرور های پی سی دانلود دریافت نمایید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/26 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Flash Player v12.0.0.43 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/10/26 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Articulate Replay v1.1.1311.2718 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

Articulate Replay نرم افزار قدرتمندی برای ساخت فیلم های آموزشی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید هم، screencas های وب کم خود و فعالیت هایی که بر روی صفحه نمایش انجام می دهید را به صورت هم زمان ضبط کنید و هم این که می توانید تصاویر وب کم و صفحه نمایش را به صورت جداگانه ضبط کرده و پس از آن، تصاویر را همگام سازی نمایید. همچنین می توانید هم در زمان ضبط آموزش و هم پس از آن، ویدئو ها، تصویر و یا موزیک هایی را به آموزش اضافه کنید. این نرم افزار دارای یک فضای کار بصری است که کار با آن را بسیار آسان کرده است. در ساخت آموزش با این نرم افزار می توانید با اضافه کردن نام گوینده، اطلاعات مهم برجسته و سایر توصیفات، به صورت متن و یا گرافیک در پایین صفحه نمایش، آموزش های خود را حرفه ای تر کنید. همچنین می توانید فقط با چند کلیک، آموزش ویدئویی ساخته شده در این نرم افزار را به فرمت MP4 تبدیل کنید و به آسانی از آن در دوره های آموزشی خود استفاده کرده و یا برای همکاران خود ایمیل کنید و یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Articulate Replay: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Reader XI v11.0.6 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف کمپانی Adobe است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط کاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Reader XI: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/10/25 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود XnView v2.13 + MP v0.64 x86/x64 - نرم افزار تبدیل و تغییر بیش از 400 فرمت تصویری

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند.
نرم افزار XnVIEW نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XNVIEW دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، کنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یک عکس، قابلیت به کار بردن فیلتر های مختلف همراه با افکت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عکس گرفتن از محیط کار سیستم عامل و ... می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار XnView: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/24 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Spy Emergency v13.0.195.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودکاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می کنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شک ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناک اینترنت یاری و هدایت نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spy Emergency: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه