سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Xilinx ISE Design Suite v14.7 - نرم افزار طراحی برای تمامی دستگاه های قابل برنامه ریزی Xilinx

نرم افزار ISE Design Suite محصولی از کمپانی Xilinx است که برای بهینه سازی نیرو و هزینه، از طریق بهره وری طراحی بیشتر، تولید شده است است. در واقع ابزارهای طراحی ISE با ارائه ی تکنولوژی هوشمند clock-gating، برای اولین بار، مصرف نیرو را تا سی درصد کاهش داده اند. همچنین این مجموعه نرم افزاری جدید پیشرفت هایی را در رزرو طراحی timing-driven، پشتیبانی برای طراحی plug-and-play و یک جریان طراحی بصری با نسل چهارم قابلیت پیکر بندی که باعث کاهش هزینه های سیستم برای طیف گسترده ای از برنامه های با عملکرد بالا، فراهم نموده است. در حقیقت این نرم افزار یک راه حل تثبیت شده صنعتی برای همه ی دستگاه های قابل برنامه ریزی Xilinx از جمله سری 7 و دستگاه های سری قبل 7 و Zynq™-7000، می باشد. این مجموعه نرم افزاری از Xilinx Virtex-6 و Spartan-6 FPGA families به صورت کامل حمایت می کند. ISE Design Suite اولین تکنولوژی هوشمند clock-gating با آنالیز کامل و ریز که به طور خاص برای کاهش تعداد تغییر و جلوگیری از اتلاف نیرو و هزینه در طرح های دیجیتالی توسعه یافته است را معرفی می کند. Xilinx ISE Design Suite مجموعه ای از ابزارهای محیط های برنامه نویسی، Wizard های تنظیماتی و IP می باشد که با داشتن پلتفورم قابل برنامه نویسی سیستم سازنده هسته Xilinx، کار طراحی را برای شما ساده می کند.

شما با دسترسی به IP های بسیار پارامتری شده برای Xilinx FPGA ها و ISE Design Suite می توانید خیلی سریع تر از گذشته طراحی کنید. IP های بسیار بهینه شده به طراحان FPGA امکان تمرکز سریع تر بر روی طراحی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیار بیشتر بر روی عملکردهای پردازش سیگنال دیجیتال اتکا کنید. از مهم ترین فواید ISE Design Suite فعال کردن استفاده از شتاب دهنده ها توسط پردازشگر می باشد. در واقع یکی از مهم ترین فواید سیستم طراحی خاص FGPA، امکان اجرای پارتیشن بندی سیستم و مدیریت Trade Off های قرار گرفته در یک نرم افزار می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با صرف هزینه کم بوسیله تحیم عملکردهای خارجی در یک FPGA ، پلتفورم پردازشی خودتان را خلق کنید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود ExtractNow v4.8.1.0 - نرم افزار استخراج فایل های فشرده

ExtractNow یک ابزار قدرتمند برای فشرده سازی و همچنین استخراج فایل ها از فرمت های فایل ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و JAR می باشد. این نرم افزار دارای رابط گرافیکی کاربرپسند و ساده ای برای کاربران مبتدی می باشد. ExtractNow تنها نرم افزاری است که به شما امکان استخراج چندین فایل با سرعت بالا را می دهد اما نرم افزار کاملی برای کار با آرشیوها نمی باشد. هدف آن فراهم کردن امکاناتی برای استخراج ساده تر چندین فایل به صورت همزمان است. اگر از کلیک بر روی تک تک فایل ها و استخراج هر کدام به صورت دستی خسته شده اید، ExtractNow می تواند کمک شایانی به شما کند. ساخت فایل های فشرده و استخراج محتوای آن ها توسط این نرم افزار بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود. همان طور که گفته شد رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا طراحی شده است. شما تنها با استفاده از کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) فایل ها به داخل نرم افزار یا کلیک راست روی فایل ها می توانید محتویات فایل های آرشیو را استخراج کنید. ExtractNow از دو فرمت فشرده سازی رایج ZIP و RAR به همراه فرمت های متنوع دیگر کاملا پشتیبانی می کند. طرح نرم افزار ساده اما کارکردش بسیار قدرتمند است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ExtractNow: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/23 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

 

 

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 42

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

مشخصات

فرمت فایل: JPG ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/22 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Altium Designer v14.1.5 Build 30772 - نرم افزار پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدار آنالوگ

نرم افزار Altium Designer یا همان PROTEL DXP نرم افزار قدرتمندی است که برای پیاده سازی شماتیک، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی طراحی شده است. یکی از مزایای این نرم افزار دسته بندی مناسب کتابخانه ها به نحوی است که با صرف زمان کوتاهی قطعه مورد نظر را خواهید یافت.
آنالیز مدارهای آنالوگ در پروتل، توسط تحلیل گر پی اسپایس انجام می شود. محیط طراحی PCB در پروتل، به دلیل داشتن کتابخانه هایی کامل و بدون نقص معروف است و این امر سبب رفاه بیشتر کاربر در حین طراحی انواع PCB با این نرم افزار، خواهد شد. در این نسخه امکان شبیه سازی و کد نویسی برخی از FPGA ها نیز فراهم شده است که زمان طراحی و پیاده سازی را حداقل می کند. نسخه جدید این نرم افزار حرفه ای دارای تحولات و پیشرفت های زیادی بوده که کار شما را برای طراحی نسل های بعدی مدارات الکترونیک بسیار ساده کرده است.

نرم افزار Altium Designer توانسته است که طراحی شما را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری به صورت یک پارچه در آورده و شما بتوانید مراحل طراحی خود را به سادگی انجام دهید. امکانات ویژه ای به این نسخه از نرم افزار افزوده شده که شامل افزایش لایه های طراحی مکانیکی ،‌کلاسهای جدید و پیشرفت های باورنکردنی در هوش مصنوعی این نرم افزار می باشد . هوش مصنوعی در این نسخه به قدری تقویت گشته که شما بدون هیچ مشکلی می توانید طرح های خود را به سرعت طراحی و اشکال زدایی کرده و آنها را هر چه نزدیکتر به استانداردهای جهانی کرده و از دیگر مهندسین و متخصصین این زمینه کاری پیشی بگیرید.
این نرم افزار بی شک یکی از بهترین برنامه ها در زمینه طراحی و شبیه سازی مدارات الکتریکی و الکترونیکی می باشد. که به دلیل حجم بالایی که دارد تعداد بسیار زیادی از قطعات با مدل ها و آرم های مختلف را شامل خواهد می شود. شما با آن می توانید انواع مدارات مختلف حتی مداراتی که با قطعاتی نظیر FPGA و CPLD و ... است را طراحی و شبیه سازی کنید و برای آن ها در محیط خود نرم افزار با زبان های مختلف مانند Bascom ، Verilog  ، VHDL و C برنامه بنویسید و آن ها را کامپایل نمایید. کار کردن با این نرم افزار به دلیل پیچیدگی تا حدودی مشکل است.
همچنین قادر خواهید بود برای مدارات طراحی شده فیبر مدار چاپی آماده کنید و از آن ها برای ساخت مدارات استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که تا به امروز هیچ نرم افزار شبیه سازی به اندازه آن پیشرفته نشده است زیرا که در دیتابیس آن نیز انواع پروگرامر های IC ها نیز وجود دارد و می توانید از آن ها استفاده نمایید و IC های خود را با این نرم افزار پروگرام کنید.

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

لینک های دانلود


اطلاعات حجم: 1790 مگابایت

دانلود دانلود لینک اصلی - بخش اول
دانلود دانلود لینک اصلی - بخش دوم
دانلود دانلود لینک اصلی - بخش سوم
دانلود دانلود لینک اصلی - بخش چهارم


[ یکشنبه 92/10/22 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود SageThumbs v2.0.0.17 - نرم افزار پیش نمایش انواع فایل های تصویری و تبدیل فرمت آن ها

SageThumbs نرم افزاری است که می توانید از آن برای پیش نمایش فایل های تصویری و انجام چندین عملیات بر روی آن ها، استفاده کنید. از نسخه CS3 به بالا قابلیت پیش نمایش فایل های PSD در نرم افزار فتوشاپ در بخش پنجره ی وارد کردن پروژه ها به نرم افزار حذف شده، که این مورد برای افرادی که زیاد با فتوشاپ سروکار داشته و فایل های PSD بسیاری در پوشه های خود دارند، چندان خوشایند نیست. نرم افزار SageThumbs برای سهولت در مشاهده پیش نمایش فایل های PSD به شما کمک خواهد کرد. این نرم افزار نه تنها فایل های psd بلکه بیش از صد فرمت مختلف دیگر فایل های تصویری را نیز می تواند برای شما نمایش دهد. در واقع پس از نصب این نرم افزار به صورت خودکار گزینه هایی به منوی راست کلیک ویندوز اضافه خواهد شد که از آن جمله می توان به گزینش تصویر برای زمینه دسکتاپ، ارسال تصویر انتخاب شده از طریق پست الکترونیک (E-Mail) و کپی مستقیم تصویر در کلیپ برد اشاره کرد. علاوه بر این هم زمان با مشاهده نمای بندانگشتی تصویر می توانید فرمت آن را به یکی از فرمت های JPG,GIF,BMP یا PNG تبدیل کنید. در حقیقت این نرم افزار یک راه حل ساده برای مشاهده و تبدیل فایل های تصویری است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/22 ] [ 12:0 صبح ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود CorelCAD 2014.0 Build 13.8.12 x64 - نرم افزار طراحی صنعتی

CorelCAD نرم افزار قدرتمند طراحی مهندسی از محصولات شرکت کورل است. این نرم افزار دارای ویژگی ها و ابزارهای با استاندارد صنعتی است. با استفاده از CorelCAD می توانید ایده های خود را با استفاده از ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی قابل تنظیم موجود در آن، با دقت پیاده سازی کنید. CorelCAD نرم افزاری در زمینه ی طراحی 2 بعدی و 3 بعدی قطعات صنعتی می باشد که قابلیت اجرا و ذخیره سازی پروژه های شما با فرمت DWG را دارا می باشد تا بدین وسیله بتوانید پروژهای خود را در سایر نرم افزار های هم گروه نیز مشاهده و ویرایش کنید. قابلیت جدید VoiceNotes که قرار دادن پیغام صوتی به روی پروژه ها است نیز از قابلیت جالب این نرم افزار می باشد. CorelCAD امکانات کاملی را برای طراحان حرفه ای فراهم کرده و به طراحان این امکان را می دهد تا قبل از پیاده سازی طرح نهایی، مدل های 3 بعدی آن را با جزئیات کامل طراحی کرده و محصول مورد نظر را کاملا ارزیابی کنند. نمایش 3D پروژها هم در این نرم افزار به صورت حرفه ای انجام داده می شود، شما می توانید از تمام زوایا پروژه خود را مشاهده و آنالیز کنید. CorelCAD با تمام نرم افزارهای عمده CAD سازگاری دارد و محیط و نوار ابزار و خط فرمان و دستورات نیز با اکثرا نرم افزارهای CAD مطابقت دارد. این نرم افزار یک راه حل طراحی native DWG CAD با ویژگی های عملکرد بالا است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود HDD Regenerator 2013 v1.71 - نرم افزار تعمیر هارد دیسک و رفع بد سکتور

هیچ کس مایل به از دست دادن اطلاعات هارد خود و یا فورمت اجباری آن و یا حتی از دست دادن هارد دیسک نمی باشد. بدسکتور نام آشنا و نه چندان خوشایندی است که بسیاری از دارندگان هارد دیسک های ارزشمند را تهدید می کند و بدین ترتیب افراد همیشه از ترس گرفتار شدن به آسیب های هارد و بدسکتور ناچارا مدام از اطلاعات خود نسخه ی پشتیبان تهیه می کنند.
HDD Regenerator نرم افزار منحصر به فرد برای ترمیم و بازیابی درایو های هارد دیسک آسیب دیده می باشد. این نرم افزار به بررسی سطح هارد دیسک می پردازد و در صورت مواجه شدن با بد سکتور، سعی در رفع اشکال آنها می نماید. HDD Regenerator بیش از 60 درصد از انواع صدمات هارد دیسک آسیب دیده را پیدا و تعمیر می نماید. این نرم افزار از یک تکنولوژی فوق العاده قدرتمند و جدید در تعمیر بد سکتور ها استفاده می کند و با انواع  هارد دیسک ها، کلیه سیستم فایل ها و همچنین هارد های پارتیشین بندی نشده سازگار می باشد و بد سکتور ها را به گونه ای رفع می کند که هیچ تغییری در اطلاعات به وجود نیاید. شما به کمک این نرم افزار می توانید یک دیسک بوت بسازید و در محیط Dos به رفع اشکالات موجود در هارد دیسک بپردازید. بعضاً اشکالات هارد دیسک به قدری است که فورمت low-leve هم مشکلی را حل نمی کند. به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات مهم خودتان را که قبلا به واسطه بد سکتور شدن قابل خواندن نبوده را بازیابی نمایید.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه