سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود YUMI v1.9.9.8 - نرم افزار بوت و نصب سیستم عامل از طریق USB

ممکن است شما نیز از جمله کاربرانی باشید که بخواهید با استفاده از فلش مموری سیستم عامل دلخواه خود را بر روی سیستم بوت کرده و نصب نمایید. همانطور که می دانید، حتی اگه کلیه محتویات سی دی نصب ویندوز را بر روی فلش مموری کپی نمایید باز هم قادر نخواهید بود کامپیوتر خود را به وسیله آن بوت نمایید، و اما چگونه می توان به وسیله فلش مموری کامپیوتر را بوت کرد؟
نرم افزار YUMI جانشینی برای MultibootISO ها می باشد. نام کامل این نرم افزار Your Universal Multiboot Installer است. از این نرم افزار می توانید برای ایجاد یک فلش مموری با بوت چندگانه، حاوی چندین سیستم عامل مختلف، آنتی ویروس، شبیه سازی دیسک، ابزار تشخیصی و  دیگر نرم افزار های قابل بوت استفاده کنید. به این ترتیب شما با استفاده از این نرم افزار می توانید سیستم عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 و ... گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت را بر روی آن بریزید. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/10/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود BurnAware Professional v6.9 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

 BurnAware Professional نرم افزاری قدرتمند در جهت رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای ابزار رایت که به شما در کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی به راحتی کمک می کند. همچنین با BurnAware شما می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Cameyo v2.5.1154 - نرم افزار اجرای برنامه ها در محیط مجازی و ساخت نرم افزار پرتابل

به عنوان یک قاعده کلی، برنامه های کاربردی پرتابل، به این علت که هیچ ورودی رجیستری نداشته و هیچ گونه تغییر دیگری نیز در سیستم شما ایجاد نمی کنند، نسبت به سایر برنامه ها، امن تر هستند. Cameyo یک محصول مجازی سازی است که که به شما این امکان را می دهد که نرم افزارهای خود را در محیطی مجازی، اجرا کنید. نرم افزارهایی که در این محیط مجازی اجرا می شوند تغییری در سیستم عامل و بخش رجیستری ویندوز ایجاد نمی کنند و محیطی مناسب جهت تست نرم افزارها می باشد. زیرا برنامه های مجازی سازی از منابع سیستم عامل مانند متغیرهای محیطی، فایل‌ها و حتی کلیدهای رجیستری ویندوز در داخل لایه مجازی استفاده می‌کنند. به این صورت نرم افزار مجازی سازی امکان اجرای برنامه‌ها را در sandbox مجزا و جدا از سیستم عامل اجرایی روی سیستم امکان پذیر می کند.همچنین Cameyo قادر به ساخت نرم افزارهای قابل حمل (Portable) نیز می باشد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و بصری است. با استفاده کردن از این نرم افزار دیگر نیازی نیست که نرم افزارهای مورد نیاز روزانه خود را بر روی سیستم خود نصب کرده و با سنگین کردن آن، سرعت عملکرد سیستم را پایین بیاورید، بلکه تنها کافیست آن ها را بر روی رابط کاربری Cameyo اجرا کنید. Cameyo دارای یک کتابخانه از محبوب ترین نرم افزارهای مورد نیاز کاربران مانند Firefox, Chrome, Yahoo! Messenger, Thunderbird, Open Office, Adobe Reader و ... می باشد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود MiniTool Partition Wizard Professional + Server + Enterprise + Technician v8.1.1 - نرم افزار پارتیشن بندی هارد دیسک

MiniTool Partition Wizardیک نرم افزار جهت کار با پارتیشن های هارد دیسک از جمله ادغام پارتیشن ها، تبدیل Dynamic disk به Basic disk و تغییر اندازه کلاست رمی باشد. کاربران تجاری و مدیران سیستم ها می توانند از این نرم افزار برای تغییر سایز پارتیشن، جابجایی پارتیشن، ادغام پارتیشن، تغییر سایز کلاستر، کپی دیسک، ساختن، پاک کردن و فرمت کردن پارتیشن، تبدیل و بررسی پارتیشن، پنهان سازی یا آشکار کردن پارتیشن، تبدیل Dynamic disk به Basic disk و ... استفاده کنند. از MiniTool Partition Wizard می توان در ویندوزهای Windows 2000, XP, Vista و 7 استفاده کرد. 

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Hot Keyboard Pro v4.5.45 - نرم افزار ایجاد کلید میانبر

Hot Keyboard Pro یکی از ابزارهای افزایش بهره وری شخصی برای سیستم عامل ویندوز می باشد و به شما در انجام سریعتر کارهای کامپیوتریتان کمک به به سزایی خواهد کرد. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا ماکروهایی را ایجاد کرده و آنها را به کلید میانبر اختصاص دهید و این گونه در انجام کارهای تکراری سرعت بیشتری داشته باشید و از وقت خود بهتر استفاده کنید. کاربرد آسان و ویژگی های قدرتمند این برنامه آن را به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها در این حوزه تبدیل کرده است. Hot Keyboard Pro همچنین راه حلی مناسب برای کارهای گروهی در زمینه همزمان سازی و به اشتراک گذاری ماکروها بر روی شبکه می باشد. به عنوان مثال می توانید برای تغییر دادن یک ماکرو در سراسر شبکه، متن موجود در ماکرو را فقط در یک کامپیوتر تغییر دهید و یا کلیدای میانبر یکسانی را برای فعالیت های تحت شبکه، تولید کنید. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/10/17 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود PrivaZer v2.13 - حذف مطمئن فایل‌های اضافی از سیستم
هر بار استفاده از سیستم باعث می‌شود تا مقداری اطلاعات اضافی و بدون کاربرد مانند Cache مرورگر‌ها و فایل‌های موقتی (Temporary) در کامپیوتر باقی بمانند و بعد از مدتی این اطلاعات روی هم انباشته شده و هم حجم فضای هارد را می‌گیرند و هم باعث کندی سیستم می‌شوند؛ از همین جهت پاکسازی و نگهداری سیستم به طور منظم یکی از ضروریات استفاده از کامپیوتر است تا سیستم کند نشده و مانند روز اول کار کند.

[ دوشنبه 92/10/16 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود CyberLink YouCam Deluxe v6.0.2326 - مدیریت و ضبط تصاویر وب کم

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت به عنوان یکی از سریعترین راه های برقراری ارتباط با افراد ساکن در سرتاسر جهان، ابزارهای بسیاری نیز مانند وب کم در این راستا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند تا کاربران قادر به  برقراری ارتباط ویدیویی با هر نقطه ای از جهان (بوسیله اینترنت) و بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف باشند.
CyberLink YouCam به عنوان یک برنامه چند منظوره در استفاده و مدیریت امکانات مختلف وب کم طراحی شده است. این برنامه  تمام ابزار ها و ویژگی هایی که شما برای استفاده از وبکم به آن ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این کاربر می تواند به سادگی  افکت های بسیار جذاب و خارق العاده ای مانند تغییر رنگ چشم و حالات چهره را روی صورت خود در تصویر ارسالی اعمال کند. ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده  و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. YouCam با Yahoo Messenger و Youtube سازگار است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4   5   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه