سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود VX Search Ultimate v5.8.16 - نرم افزار جستجوی سریع در هارد

VX Search Ultimate نرم افزاری فوق العاده است که برای جستجوی فایل ها بر اساس نوع فایل، دسته بندی، فرمت، نام فایل، محل، اندازه، ایجاد، آخرین تغییر دسترسی و تفییر، ویژگی های فایل، تگ های JPEG EXIF و ... طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و برای فراهم کردن انواع مختلفی از قوانین تطبیق فایل ها، پروفایل های جستجوی فایل تعریف شده توسط کاربر و طرح بندی های GUI قابل تنظیم، طراحی شده است. شما با وجود این نرم‌ افزار قادر خواهید بود که با خیالی آسوده تمامی فایل‌ های خود را در فرمت‌ های مختلف در هر مکانی از هارد دیسک که دوست داشتید ذخیره کنید و نگران این مشکل نباشید که فایل‌های خود را گم خواهید کرد. این نرم‌افزار می‌ تواند گزارش بسیار کاملی از فهرست جست‌ و جوهایی که در سیستم رایانه شما انجام شده است در بازه‌ های زمانی مختلف در اختیار شما قرار دهد و به این ترتیب شما می‌ توانید بفهمید که کدام یک از فایل‌ های شما توسط افراد دیگر دیده شده است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود SmithMicro Poser Pro 2014 SR3 - نرم افزار طراحی شخصیت های سه بعدی و انیمیشن سازی

می توان گفت استفاده از نرم افزار Poser Pro، سریع ترین راه برای تیم های حرفه ای و افرادی است که به صورت تخصصی در زمینه پروژه های انیمیشنی و طراحی و ساخت کاراکترهای سه بعدی متحرک و از پیش تنظیم شده، فعالیت دارند. این نرم افزار دارای کتابخانه ای با حجم حدود 3 گیگابایت، شامل محتویات مختلفی از جمله کاراکترهای از پیش طراحی شده و ابزارهای قدرتمند طراحی است تا کاربران به راحتی قادر به صرفه جویی در منابع و زمان انجام پروژه باشند. Poser Pro 2012 با فراهم کردن یک سیستم بر پایه گره ها بهترین نرم افزار برای ویرایش عناصر، موهای داینامیک، البسه داینامیک و ابزار مختلف برای ساخت مورف می باشد. در واقع این نرم افزار امکان نمایش انیمیشن ها واقع گرایانه در یک ویدئو را برای شما فراهم می کند و طرح بدن و استایل آن در خروجی نهایی بسیار واقعی خواهد بود.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/9/16 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود فونت انگلیسی منحصر به فرد - A Variety Of Exclusive Fonts

در این مجموعه شاهد 122 فونت انگلیسی متنوع می باشید، این فونت ها با فرمت های OTF و TTF بر روی سایت قرار گرفته شده است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود VSO Downloader Ultimate v3.1.2.5 - نرم افزار دانلود خودکار ویدیو کلیپ در وب سایت ها

نرم افزار VSO Downloader به طور اتوماتیک ویدیو کلیپ های درون هر وب سایت را که در مرورگر شما باز است را تشخیص داده و سپس به دانلود آن ها خواهد پرداخت. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و تنها کافیست که نرم افزار را فعال کرده و فیلم مورد نظر خود را در حال پخش بگذارید، پس از تشخیص و شروع به دانلود شدن ویدیو کلیپ ها توسط برنامه، لیستی به شما نمایش داده می شود که حاوی نام، میزان پیشرفت، سرعت دانلود و اندازه هر یک از فیلم ها می باشد. علاوه بر این شما می توانید کلیپ های دانلود شده را به فرمت MP3 (با کیفیت پایین، متوسط یا بالا) تبدیل نمایید. شما قادر خواهید بود تا ویدیو های سایت YouTube را در کیفیت HD و تنها با مشخص نمودن URL و مکان ذخیره سازی خروجی، به راحتی دانلود نمایید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود R-Drive Image v5.2 Build 5207 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان به صورت فایل های ایمیج

نرم افزار R-Drive Image ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های ایمیج جهت تهیه نسخه پشتیبان یا اهداف چند منظوره می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به راحتی از فایل های خود ایمیج بگیرید و یا آن ها را رایت نمایید. همچنین می توان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیماً بدون ذخیره کردن آن می توانید در هر گونه از وسایل موجود مانند D-R(W)/DVD ،Iomega Zip یا Jazz disks ذخیره نمایید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Google Chrome v31.0.1650.63 Stable + Chromium v33.0.1729.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/9/15 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

 

دانلود WinRAR v5.01 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/13 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه