سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Photomatix Pro v5.0 x86/x64 - نرم افزار ویرایش تصاویر و تنظیم نور فلش عکاسی

بی شک اگر از کاربران حرفه ای اینترنت بوده باشید تصاویر زیبا و بعضاً خارق العاده ای را از مناظر طبیعی و ... دیده که سبک نور پردازی و ترکیب رنگ ها به صورت کاملاً زنده ای می باشد که کمتر اینگونه تصاویر را در جاهای دیگر دیده اید، به این گونه تصاویر، تصاویر HDR گفته می شود. برای بسیاری از کاربران حتما این سئوال پیش آمده که اینگونه تصاویر فوق العاده چگونه بوجود آمده یا شکل گرفته که در جواب می توان این گونه بیان نمود که اینگونه تصاویر از ترکیب 2 یا چند تصویر از یک منظره که در فواصل زمانی خاصی گرفته می شوند تشکیل می شود که این یک راه طبعی است و با وجود کامپیوتر ها و نرم افزار های قدرتمند می توان با یک تصویر خاص و با کم و زیاد کردن ترکیبات رنگی و ترکیب آنها اینگونه تصاویر را بوجود آورد.
اگر شما هم دوربین دیجیتال عکاسی دارید از نرم افزار Photomatix Pro استفاده کنید. این نرم افزار مخصوص ویرایش تصاویر و تنظیم نور فلش عکاسی و... با امکانات فراوان می باشد.
نرم افزار Photomatix ابزاری قدرتمند جهت ساخت عکس‌های HDR است. از ویژگی های این نرم افزار کنترل‌های کامل و خروجی بهینه ‌است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به انطباق بهتر تصاویر، پردازش دسته ای، کاهش آثار جانبی در تصاویر HDR، امکان Preview، نوردهی در قسمت های مختلف و ... اشاره نمود.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/9/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

نتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.


ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/9/6 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Subtitle Edit v3.3.10 - نرم افزار ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود.
Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

علاوه بر امکان هماهنگ سازی زیرنویس و فیلم و توابع ویرایش موجود، این برنامه همچنین دارای قابلیت ترجمه خودکار بر مبنای Google Translate می باشد، بنابراین از بسیاری از زبان ها پشتیبانی خواهد نمود.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود G Data AntiVirus + Internet Security 2014 v24.0.1.5 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضدجاسوسی جی دیتا

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که علاوه بر حفاظت از سیستم شما در برابر انواع ویروس ها، سرعت سیستم شما را نیز کند نکند، می توانید از آنتی ویروس G DATA AntiVirus استفاده کنید. این آنتی ویروس بدون این که کمترین اتلاف توان کاری رایانه ای داشته باشد، به صورت نامحسوس حفاظت مناسبی را فراهم می آورد. G DATA AntiVirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که طبق آزمایشات مختلفی که بر روی آن انجام شده توانایی شناسایی انواع ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها و ... را دارا می باشد. بهره گیری از تکنولوژی تشخیص هویت و لیست برداری فایل های سالم و غیر ویروسی سرعت اسکن را در این آنتی ویروس بسیار بالا برده و همچنین برای اسکن، حافظه کمتری اشغال می شود. تشخیص پیشرفته ویروس ها با استفاده از تکنیک رفتارشناسی ویروس (Behavior Blocking ) از دیگر ویژگی های این محصول است.

G Data Internet Security مجموعه ای از برنامه های کاربردی و مهمی را که شما برای حفاظت از کامپیوتر خود در برابر انواع تهدیدات خارجی مانند ویروس ها، کرم های اینترنتی، نرم افزارهای جاسوسی، تروجان ها، هکرها، حملات فیشینگ و ... نیاز دارید را در قالب بخش های آنتی ویروس، فایروال، ضد جاسوسی، ضد حملات فیشینگ، ضد روت کیت و کنترل کودکان به شما ارائه می دهد. این نرم افزار که به دلیل عملکرد مناسب در شناسایی و پاکسازی ویروس برنده جوایزی نیز شده ، توانایی کنترل روند داد و ستد اطلاعات از طریق اینترنت و همچنین کنترل ایمیل های دریافتی را دارد و تنها طی چند ثانیه با استفاده از تکنولوژی های مدرن هر نوع ویروس را شناسایی و متوقف می کند و می توان گفت در این عملیات از سریعترین نرم افزارهای هم نوع خود می باشد. G Data Internet Security دارای قابلیت آپدیت رایگان نیز می باشد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Cosmetic Guide v1.6.1 - نرم افزار ویرایش و اصلاح عکس ها

Cosmetic Guide یکی از نرم افزارهای ویرایش عکس است که کاربرد بسیار آسانی داشته و به شما در اصلاح تصاویر چهره بسیار کمک خواهد کرد. در این نرم افزار ابزارهایی برای صاف کردن چین و چروک چهره، کاهش تورم و پف زیر چشم، حذف خال و دیگر عیوب پوستی، سفید کردن دندان ها و حتی ابزاری برای بزرگ و کوچک نمودن بینی و دهان و رفع شکم و تقویت عضلات، قرار داده شده است. در حقیقت این نرم افزار برای کمک به شما در اصلاح تمامی نواقص زیبایی موجود در عکس ها، طراحی شده است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Makeup Guide v1.4.1 - نرم افزار رتوش و گریم عکس چهره

با استفاده از نرم افزار فوق العاده MakeUp Guide تمامی کاربران با هر سطح تجربه در ویرایش و روتوش تصاویر، می توانند به آسانی تصاویر چهره ی خود را آرایش کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رژ لب، سایه چشم، رژ گونه، پودر، خط چشم و حتی تغییر رنگ چشم را بر روی چهره خود اعمال نمایید و شما می توانید به راحتی هر چه تمام با استفاده از این نرم افزار هر تصویری را رتوش کنید. MakeUp Guide از طیف وسیعی از انواع فایل های تصویری از جمله فرمت های : JPG ، TIF، PNG و BMP پشتیبانی می کند و دارای یک رابط کاربری بصری و بسیار ساده است. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها نیز پشتیبانی می کند. در این نرم افزار نمونه فیلم های آموزشی برای تغییر رنگ چشم، آرایش گونه و لب، آرایش چشم و ... موجود می باشد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/5 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود UltraISO Premium Edition v9.6.0 Build 3000 - نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های ایمیج

آیا شما از انبار کردن DVD/CD های خود خسته شده اید؟
آیا یک  DVD بازی از دوستان خود قرض گرفته اید و می خواهید همیشه آن را داشته باشید و برای رایت کردن از آن DVD Writer ندارید؟
در این گونه مواقع و سایر موارد مشابه فقط کافی است از آن یک Image تهیه کنید و دفعات بعدی آن Image را درون یک درایو مجازی بارگذاری کرده و از آن استفاده کنید.
UltraISO نرم افزاری است برای ساختن image  از روی CD/DVD، رایت image بر روی CD/DVD، ویرایش File های ISO، تبدیل دیگر Fotmat های Image به ISO و  ساخت CD/DVD های Bootable به وسیله UltraIso می توانید File های Image خود را به راحتی ویرایش کرده File یا Folderی را به آن اضافه کنید، حذف کنید و یا استخراج کنید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/4 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه