سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود FWsim Pro v2.3.2.6 - نرم افزار ساخت نمایش آتش بازی

آتش‌بازی یا پیروتکنیک کاری تفریحی و نمایشی است که در برخی از کشورها در جشن ها و شادمانی‌ها انجام می‌گیرد. در ساختن ابزار آتش‌بازی، مواد منفجره ضعیف به کار می‌رود. در برخی از کشورها مسابقات آتش‌بازی برگزار می‌شود و سازندگان و طراحان فشفشه می‌کوشند که با ایجاد شکل‌های ابتکاری و ترکیب رنگ‌ها و جلوه‌های ویژه انفجارهای تماشایی و نوینی بیافرینند. آتش‌بازی در چین پیشینه زیادی دارد و گواهی از آن در آثار مربوط به سلسله هان (پیش از میلاد مسیح) در دست است. اختراع باروت فن و هنر آتش‌بازی را گسترده‌تر کرد. به طوری که آتش بازی یکی از رسوم دیرینه ی چینی هاست. در ایران آتش‌بازی‌هایی از سوی نهادهای حکومتی و شهرداری ها در عیدها جشن‌های رسمی و مذهبی انجام می‌گیرد. در چهارشنبه سوری نیز مردم خود به آتش‌بازی می‌پردازند. در طول زمان هنر آتش بازی پیشرفت زیادی داشته است امروزه با استفاده از گرد منیزیم و آلمینیوم و دیگر فلزات نور های رنگی خیره کننده ای در آتش بازی ها ایجاد می کنند. FWsim نرم افزاری فوق العاده جالب و کارآمد برای ساخت نمایش آتش بازی است.
FWsim نرم افزاری برای ساخت نمایش آتش بازی به صورت مجازی و به همراه صدای واقعی آن است. در این نرم افزار می توانید از همه ی آیتم های مورد علاقه ی خود مانند انفجارهای پر سر و صدا، ستاره ای، آبشاری و دیگر موارد استفاده کنید و در پایان از حاصل کار و طراحی خود یک ویدئوی HD بسازید.

ساخت آتش بازی ساده و سه بعدی، رندر سه بعدی به همراه افکت های روشن کننده ی زمین و درخشش شعله، امکان ویرایش آتش با خطوط آتشین در همه ی جهات و صداهای واقعی ضبط شده با کیفیت استریو در این نرم افزار پیش دست شماست تا آتش بازی فوق العاده زیبایتان را بسازید و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Sticky Password v7.0.3.30 - نرم افزار ذخیره و مدیریت رمزهای عبور

Sticky Password نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و ... محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Starus Partition Recovery Commercial Edition v2.1 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده و تعمیر پارتیشن های آسیب دیده

Starus Partition Recovery نرم افزاری است که برای تعمیر پارتیشن های خراب و ریکاوری اطلاعات از دست رفته آن ها طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است زیرا دارای یک رابط کاربری گام به گام است که به راحتی برای شما امکان بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده را فراهم می کند. Starus Partition Recovery دارای الگوریتم های منحصر به فرد و نوآورانه ای است که امکان تعمیر پارتیشن های به شدت آسیب دیده را فراهم می کند. همچنین این نرم افزار به سرعت و به آسانی پارتیشن های خراب و آسیب دیده را به صورت جامع بازسازی می کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/9/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 36

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Shockwave Player v12.0.6.147 - پلاگین مشاهده کلیپ های فلش

بخش عمده ای از مدیاهایی که در اینترنت در دسترس شما قرار دارند برای نمایش بر روی مرورگر شما به پلاگین مرورگر Flash Player یا Shockwave Player نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای کلیپ های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می دهد. بدین ترتیب می توانید انواع کلیپ های فلش را در محیط ویندوز به سادگی اجرا کنید و همچنین سایت هایی که در آن ها از این عنصر استفاده شده را به صورت کامل مشاهده نمایید.
این دو نرم افزار اگرچه هر دو ساخت کمپانی ادوبی می باشد، اما هدف از تولید آن ها متفاوت بوده است.  نرم افزار Shockwave Player زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به تبادل عملکرد بین طراح و کاربر باشد مانند انجام بازی یا ساخت فیلم آموزشی (demo) و مواردی از این دست. در این حال دیگر امکان استفاده از Flash Player نبوده و باید حتما Shockwave Player بر روی سیستم شما نصب باشد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Internet Download Manager v6.18 build 9 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

توجه: در صورت نصب این نـرم افزار از آپدیت نمودن آن جداً خودداری کنید تا نـرم افزار از کار نیافتد!

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با میلیون ها کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود OnOne Perfect Photo Suite Premium Edition v8.0.0 x86/x64 - مجموعه ای از پلاگین های فتوشاپ

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و ... می باشند را در اختیار خواهید داشت.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه