سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Debian Linux v7.4.0 - لینوکس دبیان

Debian Linux یک سیستم عامل آزاد و رایگان برای کامپیوتر شما است. یک سیستم عامل مجموعه ای از نرم افزار های پایه و کمکی است که کامپیوتر شما را راه اندازی می کنند. دبیان بیش از یک سیستم عامل خام است. دبیان به همراه بیش از 29000 بسته، نرم افزار های کامپایل شده که با فرمت بسیار مناسب و قابلیت نصب آسان بر روی سیستم شما آماده شده است، عرضه می شود. از مفاد بنیادی این پروژه این است که تمام محصولات تولیدی باید آزاد باشند. نرم افزار آزاد نرم افزاری است که می توان آن را آزادانه و بدون محدودیت، به هر منظور استفاده کرد، مطالعه و بررسی نمود، و تغییر داد. همچنین کپی کردن یا توزیع مجدد (خواه بدون تغییر و خواه باتغییراتی در نرم افزار) آزاد و بدون محدودیت یا با محدودیت بسیار کمی (تنها برای اطمینان از اینکه دریافت کنندگان بعدی نرم افزار نیز از این آزادی ها بهره مند می شوند یا تولیدکنندگان سخت افزارهایی که سروکار سخت افزار با مصرف کننده است به کاربران اجازه ایجاد تغییر در سخت افزارشان را بدهند) است. لازم به ذکر است که دبیان یک توزیع اصلی است و بسیاری از توزیع‌های دیگر لینوکس مانند اوبونتو از آن اقتباس شده‌اند.

قابلیت های کلیدی سیستم عامل Debian Linux: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/23 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود TextAloud v3.0.64 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo"s Home Media Option هستند گوش کنید.

آنچه شما با کمک TextAloud می توانید انجام دهید: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود CrazyTalk Animator v2.0.1214.1 + Bonus Pack - نرم افزار ساخت چهره های متحرک و سخنگو

با به کارگیری CrazyTalk Animator می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید. با به کارگیری این نرم افزار قادر خواهید بود تا به متحرک نمودن اعضای چهره ی شخصیت های متفاوت پرداخته و حتی باعث شوید تا آن ها حرکاتی ابتکاری و خودکار انجام دهند، و اینگونه برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن را ایجاد کنید و یا کاراکترهایی بسازید که حالت های صورت (حرکات لب و دهن) یک شخصت سخن گو را داشته باشند. با CrazyTalk Animator شما می توانید خیلی سریع و آسان به تولید فیلم های انیمیشن 2 بعدی بپردازید و از فاکتورهای جالبی که در نرم افزار قرار دارد نیز استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CrazyTalk Animator PRO: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/18 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Topaz Photoshop Plugins Bundle 2014 - مجموعه ی کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز

Topaz Photoshop Plugins Bundle حاوی مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs برای ادوبی فتوشاپ CS3، CS4، CS5 ، CS5.1 و همچنین Photoshop Elements 6 و بالاتر می باشد. پلاگین های برای کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... طراحی شده اند.

این مجموعه شامل پلاگین های زیر است: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/14 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود WinZip Pro v18.0 Build 11023 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه می کند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Final Draft v9.0.2.136 - نرم افزار نمایشنامه نویسی

نمایش‌نامه‌ به متن قابل اجرا در تئاتر (نمایش) گفته می‌شود. نمایشنامه معمولاً در قالب گفتگو بین شخصیت‌ها نوشته می‌شود. مکان و زمان رخ دادن حوادث و نیز توضیح درباره صحنه قبل از نوشتن متن نمایش اهمیت دارند. در نمایشنامه حالات چهره بازیگر نیز ذکر می‌شود. هر پرده از نمایش شامل بخش‌های مختلفی ست که ساختار نمایش‌نامه را تشکیل می‌دهند. از نمایشنامه نویسی در جهان تاریخچه ی دقیقی در دست نیست. اما زمان اولیه پیدایش نمایش را تقریباً می توان به زمان شکل گیری تمدن ها نسبت داد.
Final Draft نام برترین و پرفروش ترین نرم افزار نمایشنامه نویسی است که نمایش نامه نویسان می توانند نمایش نامه های رادیویى و تلویزیونى خود را بسیار راحت تر از قبل با استفاده از آن بنویسند. همچنین این نرم افزار، اولین استاندارد نمایش نامه نویسی صنعتی می باشد و به صورت یکپارچه ای، نوشته شما را در حین تایپ شکل می دهد. کلید های Tab و Enter برای فرمت بندی نوشته کاربرد دارند و ادامه ها به صورت خودکار در فاصله بین صفحات قرار می گیرند. این نرم افزار توسط بسیاری از نویسنده های نمایشنامه های هالییودی مشهور مورد استفاده قرار می گیرد.

مانند اکثر نویسنده ها، شما نیز ممکن است نیاز به نگه داشتن تعداد زیادی ایده در حین نوشتن هستید. با استفاده از سیستم پنل این نرم افزار می توانید صفحه نمایش را به پنل های مختلفی تقسیم کنید و صفحه نمایشنامه خود را در بخش دیگری داشته باشید. بدین ترتیب می توانید دو صفحه دیالوگ را با هم مقایسه کنید. اگر بخواهید یک مرورکلی روی هر صحنه داشته باشید، می توانید از کارت های شاخص یا نمایش صحنه ها روی یک سمت استفاده کنید و نمایشنامه را در سمت دیگر مورد استفاده قرار دهید. با دو بار کلیک روی هر صحنه می توانید پنل ها را به صورت هماهنگ در اختیار داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Final Draft:
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود TeamViewer v9.0.25790 Premium + Enterprise + Free + v7.0.11067 for Mac - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4      >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه