سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود AKVIS Magnifier v7.1.1071 x86/x64 - نرم افزار بزرگنمایی و افزایش اندازه عکس بدون افت کیفیت

AKVIS Magnifier یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه تغییر اندازه عکس ها می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت قدیمی و معتبر اکویس است. به کمک این نرم افزار می توانید بدون افت کیفیت در عکس ها، آن ها را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید. کار تغییر سایز این نرم افزار بسیار کاربرپسند است و امکان انجام تنظیمات آسان و سریعی را نیز برای کاربران فراهم کرده است. تنها کافیست عکس را به نرم افزار وارد کرده و آن را با وضوح بسیار بالا تا 30000x30000 پیکسل، بزرگ کنید. این نرم افزار به راحتی قابل تنظیم بوده و کار را برای افرادی که به دنبال تولید عکس های حرفه ای هستند، آسان نموده است. شما می توانید از این نرم افزار  هم برای تصاویر گرفته شده از اینترنت و هم برای تصاویر گرفته شده با یک دوربین با کیفیت پایین، استفاده کنید. این برنامه شامل الگوریتم های تغییرسایز پیشرفته ای است که بزرگ کردن تصاویر دیجیتالی با وضوح بسیار بالا برای تولید و چاپ پوسترهای با سایز های خیره کننده را امکان پذیر می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS Magnifier: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/11/8 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Faktor v3.0.0.250 x86/x64 - نرم افزار صدور و چاپ انواع فاکتور

نرم افزار Faktor یک راه حل برای انجام امور مختلف مالی و اداری و شخصی می باشد. از آن می توان در انواع کارهای مختلف استفاده کرد. این نرم افزار بر طبق طرحانه ( برگ ) که به آن داده می شود محاسبات، دریافت داده ها و موارد خروجی را انجام می دهد. از این نرم افزار می توانید در کارهای مختلف استفاده نمایید. موارد کاربرد این نرم افزار می تواند شامل : صدور و چاپ فاکتور، دفتر معین و انواع اوراق مالی، چاپ چک و اوراق مشابه، چاپ نامه های اداری، چاپ انواع گواهی، دعوتنامه، کارت و ... به صورت تکی و گروهی باشد. حجم این نرم افزار کم بوده و محیط کاربری آسان و سریعی دارد. مجوز این نرم افزار رایگان بوده و شما می توانید آن را به راحتی دانلود کرده و استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Faktor: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Adobe Edge Animate CC v2.0.0.250.24837 - نرم افزار طراحی صفحات وب به صورت متحرک

Adobe Edge Animate یکی از محصولات جدید شرکت مشهور ادوبی در زمینه طراحی وب است که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است. این نرم افزار جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد، طراحی شده است که استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در حقیقت این نرم افزار با فراهم کردن تمامی ابزار مناسب، طراحی آسان محتوای HTML متحرک را در یک محیط کاربرپسند فراهم می کند. همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید. صفحات وب طراحی شده در این نرم افزار به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت و شما می توانید بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب فوق ‌العاده ای را ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Edge Animate: ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/7 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Stormy Sea 3D Screensaver and Wallpaper - اسکرین سیور دریای طوفانی

اسکرین سیور Autumn Paradise 3D screensaver وقوع یک طوفان شدید و مهیب در سطح اقیانوس را شبیه سازی می کند. بادهای شدید، بارندگی های نامنظم و آب های خروشان اقیانوس حرکت کشتی های کوچک و بزرگ را دشوار نموده اند و در این میان رعد و برق های عظیم بیش از پیش به خشونت دریا در این روز طوفانی می افزایند. این محافظ صفحه نمایش یک منظره حیرت انگیز و واقعی را برای دوستداران طبیعت دریا می کند. همراه با نصب این اسکرین سیور می توانید از والپیپر زیبا و متحرکی با همین مضمون نیز لذت ببرید.

از ویژگی های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/3 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Arclab Web Form Builder v3.30 - نرم افزار ایجاد فرم های HTML ،PHP و ایمیل

Arclab Web Form Builder نرم افزار حرفه ای است که برای طراحی فرم های وب، طراحی شده است. این نرم افزار به آسانی برای شما امکان ایجاد فرم های HTML، فرم های پی اچ پی و فرم های ایمیل را فراهم خواهد کرد. فضای کاری بصری این نرم افزار به شما اجازه می دهد که به آسانی فرم هایی با انواع المنت ها، ایجاد کرده و آن ها را به صورت یکپارچه در وب سایت خود ادغام کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به ساخت و طراحی فرم های تماس با ما، فرم ثبت نام و دیگر فرم ها بپردازید. شما می توانید کار هایی همچون اضافه کردن متن ورودی، مناطق متن، لیست کشویی، ورودی تاریخ، چک باکس و بسیاری از کار های دیگر را با استفاده از این نرم افزار و بدون هیچ دانش برنامه نویسی انجام دهید. این نرم افزار دارای یک کد امنیتی (captcha) است که اطمینان حاصل شود که فرم توسط یک انسان تولید شده است و نه توسط یک رباط. این برنامه تنها یک فایل پی اچ پی تولید می کند که شامل صفحات فرم و اسکریپت های پردازش مورد نیاز است و فرم ها به هیچ جاوااسکریپت و کوکی دیگری نیاز نخواهند داشت. فرم های HTML و PHP تولید شده توسط این نرم افزار با اکثر وب سرورها سازگار می باشد و به هیچ نصب و راه اندازی اضافی بر روی سرور نیاز ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arclab Web Form Builder: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/3 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای بهمن ماه سال 1392 آماده شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/3 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود UltimateZip v7.0.2 - نرم افزار آرشیو و فشرده سازی

این نرم افزار از جمله نرم افزارهایی است که استفاده آسان و پر کاربرد برای آرشیو دارد. UltimateZip صدها ویژگی را ارائه می دهد و با توجه به رابط کاربری انعطاف پذیر و wizard های موجود برای ساده کردن فرآیندهای ایجاد، به روز رسانی و extracting archive، کاربردی آسان دارد. و کاربران قادر خواهند بود تا حتی برای اولین بار هم فایل های zip را به راحتی و بدون هیچ مشکلی ایجاد کنند. UltimateZip از فشرده سازی بسیار قوی و پیشرفته 7-Zip پشتیبانی می کند. 7-Zip یک فرمت open source، به شرط یک معماری باز و نسبت تراکم بالا می باشد که دارای بیشترین outperforms نسبت به دیگر فرمت های آرشیو است. فرمت 7-ZIP، در UltimateZip، منحصر به فرد است و توسط هیچ سازمان دیگری ارائه نمی شود. همچنین با بکارگیری این نرم افزار بدون اینکه نیاز به ترک اکسپلورر داشته باشید، می توانید به ایجاد، استخراج و یا آرشیو mail بپردازید. از جمله دیگر خصوصیات قابل ذکر این نرم افزار، پشتیبان گیری بسیار راحت از اطلاعات مهم، با استفاده از Wizard پشتیبان گیری موجود در نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار UltimateZip:
- تعمیر فایل های معیوب zip
- امکان فشرده سازی چندین فایل برای چندین آرشیو
- خلاصه سازی چند آرشیو تنها با یک کلیک موس
- امکان بررسی ویژگی ها ی آرشیو
- دیدن و ویرایش توضیحات فایل zip
- تست درستی و جامعیت آرشیو
- compression و decompression سریع و قدرتمند
- ایجاد فایل های زیپ Self-Extracting در سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه؛ برای استخراج این فایل ها، به هیچ برنامه استخراج کننده دیگری نیاز نیست
- پشتیبانی از ایجاد فایل های Ace SFX; Arj SFX; Bh SFX; Jar SFX; Lha/Lzh SFX; Rar SFX; Zip SFX و 7-Zip SFX
- پشتیبانی از خواندن و نوشتن برای ZIP, 7-ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, GZIP, BZIP2, BH, XXE, UUE و (MIME (Base 64
- پشتیبانی از خواندن و نوشتن برای RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO
- حاوی مجمو عه ای کامل از ابزارهای خط فرمان و امکان انجام تمام عملیات مهم آرشیو از طریق خط فرمان
- UltimateZip را می توان برای کار با اکثر ویروس اسکنرها، پیکربندی کرد
- قابل راه اندازی بر روی Windows 7, Vista and Windows 98/Me, Windows 2000, Windows XP, Windows 2003
- و ...

UltimateZip Screenshot 1 UltimateZip Screenshot 2 UltimateZip Screenshot 3 UltimateZip Screenshot 4 UltimateZip Screenshot 5

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

لینک های دانلود


دانلود - 5.7 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)


[ سه شنبه 92/11/1 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4      

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه