سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود Microsoft Toolkit 2.5 - کامل‌ترین ابزار فعال‌سازی ویندوز و آفیس

فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چرا که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردرگمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران حس می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این برنامه شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Toolkit: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/11/13 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Textaizer Pro v4.3 Build 54 - نرم افزار ساخت تصاویر متنی از عکس

Textaizer Pro نرم افزار کوچک و مفیدی است که برای ساخت تصاویر متنی از عکس ها و همچنین برای ایجاد متن از تصاویر (text mosaics) طراحی شده است. در حقیقت این نرم افزار برای کمک به کاربران برای تبدیل هر تصویری به قطعات کوچک هنری، ساخته شده است. Textaizer تصاویر را به طرح های گرافیکی با کدهای ASCII تبدیل می کند. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به ایجاد متن از تصاویر (Text Mosaics)، ایجاد تصاویر از متن (ASCII Art)، از نو خلق کردن یک تصویر با کلمات و جملات (Word Art)، ایجاد متن ساخته شده از کاراکترها (Text Art)، امکان تبدیل عکس های متنی به فرمت HTML، امکان استفاده از تصاویر متنی در وب سایت و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Textaizer:
- ایجاد متن از تصاویر (Text Mosaics)
- تصاویر از متن (ASCII Art)
- از نو خلق کردن یک تصویر با کلمات و جملات (Word Art)
- ایجاد متن ساخته شده از کاراکترها (Text Art)
- ایجاد Draw Art
- ایجاد ویدئو کلیپ از هنرهای اسکی یا Text Art از ویدئو کلیپ (Video Text Art)
- ایجاد circular text art
- فیلترهای تنظیم رنگ
- سازگاری با طیف وسیعی از ورودی و خروجی ها
- قابلیت طراحی تصاویر از طریق ویرایشگر ASCII
- امکان استفاده از تصاویر متنی در وب سایت
- پشتیبانی از بسیاری از فرمت های تصویری
- به روز رسانی خودکار
- امکان تبدیل عکس های متنی به فرمت HTML
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و ...

لینک های دانلود


دانلود - 4.2 مگابایت


[ شنبه 92/11/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود Serif WebPlus X7 v15.0.0.24 - نرم افزار طراحی وب سایت

Serif WebPlus نرم افزاری است که برای طراحی وب سایت های کوچکی که کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های تجاری نیاز دارند کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار برای طراحی یک وب سایت دیگر نیازی به دانستن کدهای HTML نخواهید داشت و با یک drag و drop نمودن ساده در رابط کاربری شهودی این نرم افزار و ابزارهای قدرتمندی که برای طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، حتی اگر از قبل هم هیچ گونه تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، به راحتی توانایی طراحی سایت دلخواه تان را پیدا خواهید کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif WebPlus: ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/12 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود SolveigMM Video Splitter v4.0.1401.28 Business Edition - نرم افزار تکه تکه کردن فیلم

SolveigMM Video Splitter ویرایشگر ویدئویی قدرتمند برای کار با فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA بدون از دست دادن کیفیت می باشد. توسط این ویرایشگر به سرعت قسمت های ناخواسته از فیلم را تنها با چند کلیک موس جدا نمایید. به وسیله این نرم افزار می توانید آن قسمت از فیلم را که نیاز ندارید جدا کرده و یا فیلم مورد نظر را به تکه های مختلف تقسیم کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SolveigMM Video Splitter: ادامه مطلب...

[ جمعه 92/11/11 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود MAGIX Samplitude Music Studio 2014 v20.0.2.16 - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس موزیک

Samplitude Music Studio یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط، ویرایش و میکس آهنگ های صوتی است. این نرم افزار قدرتمند شامل ترکیبی از ابزار استودیوی حرفه ای و افکت های حرفه ای است که یک محیط فوق العاده را برای ساخت موسیقی به شما ارائه می دهد. این یک نرم افزار برای ضبط مولتی ترک، ویرایش صوتی و ترکیب، طراحی صدا، میکس، مسترینگ و انتشار می باشد. شما می توانید از مزایای استفاده از تمام ابزار های با کیفیت استودیوی حرفه ای، گردش کار بصری و ... موجود در این نرم افزار که برای آهنگسازان حرفه ای طراحی شده است، لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Samplitude Music Studio: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود NirLauncher v1.18.43 - مجموعه ابزارهای مفید و کاربردی برای ویندوز

NirLauncher مجموعه ای با بیش از 150 نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و ... است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند.

قابلیت های  کلیدی نرم افزار NirLauncher: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/11/10 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

دانلود VueMinder Ultimate v11.0.0 - نرم افزار تقویم حرفه ای برای ویندوز

VueMinder Ultimate نرم افزاری است که با فراهم ساختن پنجره یادآوری، هشدارهای دسکتاپ و یادآوری از طریق ایمیل یا SMS به شما امکان می دهد تا کنترل زمان را بدست بگیرید و هیچ وقت موعد مقرری را از دست ندهید. با استفاده از این تقویم می توانید به سرعت به تمامی کارها، قرار ملاقات ها و یادداشت های خود روی یک تقویم با ظاهری شفاف که دقیقا روی دسکتاپ ویندوز شما قرار می گیرد، دسترسی داشته باشید. به اشتراک گذاری تقویم ها و یادآورها در خانه، محل کار یا از طریق آنلاین از دیگر امکانات VueMinder Calendar است. همگام سازی خودکار با تقویم گوگل و Outlook، پرینت تقویم ها در صفحه بندی ها و استایل های گوناگون و رابط گرافیکی زیبا از نمونه امکانات این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VueMinder Ultimate: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/11/9 ] [ 1:0 عصر ] [ مجتبی کریمی ]

[ نظرات () ]

<      1   2   3   4      >

قالب مدرن- قالب کلاسیک – سه ستونه